Budeme hledat finanční prostředky na zakoupení kvalitních audiometrů do všech poboček v ČR. Cílem audiometrie je zjištění prahu slyšení - minimální hlasitosti, kterou dítě slyší. Nácvik testování audiometrem se provádí doma formou hry a je neinvazivní. Metoda se dá využít už u velmi malých dětí. Dítě se připravuje, aby zvládlo vyšetření v lékařském prostředí, aby mohlo co nejdříve dostat sluchadla a začít lépe slyšet.
O naší organizaci
V Centru pro dětský sluch Tamtam už 31 let poskytujeme odborné sociální a poradenské služby v celé ČR snažíme se o jejich kvalitu a trvalý rozvoj. Hledáme vhodná řešení pro kritická místa v systému péče o děti se sociálním postižením. Cíleně ovlivňujeme celospolečenský pohled na problematiku(téma) sluchového postižení. Děkujeme, že pomáháte s námi.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.