V rámci světového svátku dárcovství – Giving Tuesday, který připadá na úterý 30. 11. 2021, se Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni rozhodla aktivně zapojit registrací výzvy „Checklist dobrých skutků“. Touto výzvou nabízíme inspiraci k tomu, jak potěšit své okolí i během vánočních příprav.
O naší organizaci
Centrum podnikání a udržitelnosti podporuje zajímavé podnikatelské nápady na cestě za úspěchem. Zároveň rozvíjí a šíří i myšlenku udržitelnosti, udržitelného businessu a společenské odpovědnosti.
Utváří podnikatelské prostředí a komunitu na Západočeské univerzitě v Plzni, především na Fakultě ekonomické. Podporuje studenty, kteří mají podnikatelské ambice a chtějí myslet a jednat odpovědně a udržitelně. Priority Centra podnikání a udržitelnosti jsou navázány na Cíle udržitelného rozvoje (SDGs).
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.