U miminek může v průběhu prvního roku života dojít k zástavě dechu. Chvíle, kdy se rozhouká monitor dechu, je strašákem každého rodiče. Monitor přitom musí hlídat hlavně spánek nedonošených dětí. Ne každá rodina na něj ale má. Proto je tu Nadační fond pro předčasně narozené děti a jejich rodiny. Chceme díky vám zakoupit 100 monitorů a obdarovat 100 miminek. Aby se jim během spánku nic nestalo. A rodiče měli větší jistotu a mohli klidně spát.
O naší organizaci
Nadační fond založily v r. 2014 Hana Píšová a Markéta Stránská. Cílem je pomáhat rodinám nedonošených dětí, které se ocitly v tíživé finanční a psychické situaci. O pomoci konkrétní rodině rozhoduje správní rada v čele s předsedou prof. Zbyňkem Straňákem, primářem neonatologického oddělení v Podolí.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.