Zpět na všechny
registrované výzvy a aktivity
Darujeme prostor ve veřejné dopravě (Pardubice) | BUS TV

Organizace
inpublic group s.r.o.

Autor
Anna Havelková

V rámci Giving Tuesday poskytneme mediální prostor na komunikační kampaň ve vysílání sítě BUS TV a oslovíme tak širokou veřejnost v dopravních prostředcích MHD v Pardubicích. Díky kampani vybrané neziskové organizace a její prospěšné aktivity pomůžeme zviditelnit. Kampaně jsou určeny celkem pro 3 neziskové organizace z Pardubického kraje, jde o podporu organizacím, které realizují své aktivity přímo v Pardubickém kraji. Hodnota jedné kampaně je cca 15 tis. Kč. Jediné, co potřebujeme, je, aby nám organizace poslaly „svůj příběh“ na email office@inpublic.cz. V emailu je potřeba zmínit, čemu se jako nezisková organizace věnujete, proč a jaký to má dopad na osoby v rámci regionu. My ze zaslaných příběhů vybereme tři a tyto organizace podpoříme. Příklad jedné kampaně #GivingTuesday v Pardubickém kraji: Nezisková organizace se zaměřením např. na seniory – Mediální prostor v délce 2 týdnů ve vysílání BUS TV ve městě Pardubice – Spot o délce 20s – Termín vysílání volitelný (v období ledna až března 2019)

Naše odkazy

O naší organizaci

BUS TV je provozovatel největší sítě obrazovek v hromadné dopravě. V současné chvíli naše vysílání sledují cestující ve 27 městech v 11 krajích po celé České republice. V současné době máme nainstalováno více než 1000 obrazovek, které sleduje průměrně 14 398 000 cestujících za měsíc. BUS TV velmi záleží na obsahu vysílání, které by mělo být pro cestující vždy atraktivní. Proto kromě klasických komerčních spotů vysíláme i zábavné a osvětové spoty, například zajímavosti ze světa zvířat, osvětu spotřebitelů s dTestem, recepty s Primou Fresh, tipy na novinky v kině ve spolupráci s předními českými distributory, kulturní informace v daném městě a mnoho a mnoho dalšího.

V červnu 2016 jsme navíc spustili unikátní projekt Podpořte nás, ve kterém se představilo několik neziskových organizací, které pomáhají lidem s konkrétním postižením. Hlavním cílem projektu je nejen obecně zvýšit povědomí o této problematice, ale dát zároveň i našim cestujícím možnost udělat něco pro druhé a poslat dárcovskou SMS, která může i zachránit život. Exkluzivně pro naše vysílání jsme s každou podporovanou organizací natočili promo spot. V něm je nejen představena problematika, které se určitá organizace věnuje, ale i známá osobnost, která danou organizaci podporuje.

V prvním kole projektu se představily organizace: Leontinka, Mathilda, Linka Bezpečí, Světluška, Debra, Dar sluchu a Dětské krizové centrum.

zpět na všechny
registrované aktivity a výzvy