Zpět na všechny
registrované výzvy a aktivity
Every U Does Good: Pomáháme těm nejohroženějším

Organizace
UNILEVER ČR, spol. s r.o.

Autor
Magdalena Leimerová

Komunitám a našim partnerům pohámáme celý rok. Nicméně #GivingTuesdayCZ je pro nás příležitostí říci mnohem hlasitěji DÍKY těm nejohroženějším skupinám letošního roku – zdravotníkům, seniorům a jejich pečovatelům. Na pomoc primárně těmto skupinám pod hlavičkou #GivingTuesdayCZ se letos zaměříme ve dvou rovinách, a to firemní a zaměstnanecké.

Jako firma jsme již poslali těměř 22 000 produktů péče o tělo (Radox, Dove, Rexona, TRESemmé, Toni & Guy) jakožto poděkování vybraným nemocnicím skrze platformu Pomoc nemocnicím a seniorům a jejich pečovatelům skrze naše partnery Sue Ryder, Úsměv seniorům a Diecézní charita Brno. Věříme, že je naše oblíbené pečující produkty potěší, ať už jako součást mikulášské nebo vánoční nádílky. Každý úsměv navíc se letos počítá dvojnásob!

Také spouštíme zaměstaneckou výzvu, opět s cílem pomoci těm nejohroženějším hrdinům letošního roku. Primárně kolegy vyzýváme k zapojení se do projektu Ježískova vnoučata. Také ladíme poslední detaily kolem projektu zaměstnaneckých telefonátů s osamělými seniory ve spolupráci s Nadačním fondem Úsměv seniorům. Ceníme si však každého dobrého skutku, proto naše zaměstnance vyzýváme k jakémukoliv dobrému skutku ve svém okolí. Dobré skutky budeme následně sdílet na naší interní sociální síti, abychom radost z pomoci v rámci #GivingTuesdayCZ šířili i interně a ještě více se navzájem inspirovali k pomoci. Počítáme s tím, že se do jednotlivých individuálních dobrých skutků zapojí i rodiny zaměstnanců.

#GivingTuesdayCZ u nás poběží od 26. listopadu do 6. prosince.

O naší organizaci

Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Může se pochlubit více než 400 značkami, zahrnujícími například Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě.

Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), který byl představen v roce 2010, leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu, a zároveň zvyšovat pozitivní dopad na společnost. V USLP si Unilever stanovil tři velké cíle. Jejich základem je devět závazků s menšími cíli, které usilují o společenský, environmentální a ekonomický přínos napříč hodnotovým řetězcem. V těchto oblastech může společnost Unilever nejvíce ovlivnit, a přitom podporovat Cíle udržitelného rozvoje OSN (SDGs).

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami. Unilever v Česku zaměstnává kolem 330 zaměstnanců.

zpět na všechny
registrované aktivity a výzvy