Zpět na všechny
registrované výzvy a aktivity
EXPERTNÍ DOBROVOLNICTVÍ VODAFONE TOP MANAGEMENTU

Organizace
VODAFONE ČESKÁ REPUBLIKA

Autor
Jolana Hájková

Nejvyšší vedení Vodafone si na #GivingTuesday oblíbilo expertní dobrovolnictví. Vloni pomáhali v TamTamu, centru dětského sluchu. Měli za úkol vytvořit marketingovou kampaň na podporu prodeje didaktických pomůcek za využití webu, Facebooku, magazínu, bulletinu. Letos se vypraví s Dobrými vílami do Dětského domova v Novém Strašecí, kde pomohou propracovat PR kampaň. A nejen to. Naši víceprezidenti si vezmou na paškál i celý business model a finanční plán.
Expertní dobrovolnictví je oblast, ve které vidíme velký potenciál a snažíme se motivovat naše zaměstnance, aby v rámci dobrovolnictví vyhledávali právě tyto aktivity. Jsme rádi, že jde TOP management Vodafone příkladem a pomáhá propojovat svět neziskových organizací s tím korporátním.

O naší organizaci

Vodafone zavedl v roce 2016 strategii udržitelného podnikání, kterou postupně aplikuje do strategických rozhodnutí i každodenní operativy společnosti. Strategie udržitelného podnikání je postavena na principech transparentnosti, anti-korupčního jednání, bezpečnosti, zdraví a životního prostředí. Tři pilíře udržitelného podnikání ve Vodafonu představují inovace v energiích, diverzita a rovnoprávnost, rozvoj a práce mladých.
Vodafone je šetrný k životnímu prostředí a jako první operátor spustil provoz tzv. Zelené sítě. Více než dvě třetiny své telekomunikační sítě napájí z obnovitelných zdrojů (vodní elektrárny, bioplynové stanice, spalování biomasy, vítr, fotovoltaika) a za zbylých 30 % spotřeby energie sází stromy ve spolupráci s Agenturou ochrany přírody a krajiny ČR. Vodafone zavedl unikátní programy podpory žen po návratu z mateřské či rodičovské dovolené (tzv. Global Maternity Policy, spuštěna skupinou Vodafone na jaře 2015), po delší profesní pauze nebo ve věku nad 45 let. Operátor se aktivně věnuje podpoře mladých lidí v jejich profesním rozhodování a směřování, v roce 2016 vytvořil a spustil platformu #jetovtobě.
V roce 2006 společnost Vodafone Czech Republic, a.s. založila Nadaci Vodafone. Nadace je spolufinancovaná Skupinou Vodafone (Vodafone Group) a společností Vodafone Czech Republic a.s. Posláním nadace je podporovat pozitivní společenské a sociální změny prostřednictvím moderních informačních a komunikačních technologií. Nadace Vodafone realizuje akcelerační program Laboratoř Nadace Vodafone pro sociální startupy a sociální podnikatele. Každý rok vyhlašuje Cenu Nadace Vodafone Rafael. Ta oceňuje organizace, které příkladně využívají informační a komunikační technologie ke zlepšení kvality života lidí se zdravotním postižením. V září 2016 se Nadace Vodafone stala generálním partnerem aplikace Záchranka.

zpět na všechny
registrované aktivity a výzvy