Přejít k hlavnímu obsahu Přejít k hlavnímu menu

Pořídit vánoční dárky nebo si nakoupit své oblíbené produkty a zároveň konat dobro? Přesně to nabízí společnost dm drogerie markt svým zákazníkům jako alternativu ke známému Black Friday. Díky iniciativě Giving Friday vytváří dm již od roku 2018 jakousi protiváhu ke dni plnému slev. I letos daruje na dobrou věc 5 % z celkového obratu uskutečněného poslední listopadový pátek ve všech prodejnách dm i na online shopu dm.cz. Letošní výtěžek poputuje na pomoc obětem domácího násilí, a to prostřednictvím organizace Bílý kruh bezpečí.

O naší organizaci

Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 246 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3 855 spolupracovníků. V obchodním roce 2020/2021 vykázala dm v České republice obrat ve výši 12,39 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, SEINZ. či nejnovější Ivorell a Legstra.