úterý 3.
prosince
2019 přidat
do kalendáře
největší svátek dárcovství
a nejštědřejší den v roce,
který oslavuje celý svět
REGISTROVANÉ
AKTIVITY
A VÝZVY
REGISTRUJTE
SVOU VÝZVU
NEBO AKTIVITU
#Giving
TuesdayCZ

Black Friday

Giving Tuesday

Giving Tuesday, světový svátek dárcovství, podporuje a oslavuje chuť pomáhat a dělat dobré skutky. Kampaň se koná po celém světě ve stejný den, oslavuje se vždy v úterý následující po dni díkůvzdání a nákupním šílenství na Black Friday. Letos Giving Tuesday připadá na úterý 3. prosince 2019, kdy otevírá charitativní sezónu před Vánoci.
150 zemí světa
380 miliónů dolarů
105,5 průměrná výše daru v dolarech
data z roku 2018, více čísel zde

ročník 2018 ve světě a v ČR
národní
ambasador
pro Česko:  

Partneři

Partneři pro výzkum

Podporujeme

„Součástí firemní kultury Albatros Media je i rozvoj jednotlivce a celé společnosti. Již šestým rokem Nadace Albatros podporuje vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí 10 miliony korun. V rámci Giving Tuesday letos darujeme školám knihy v hodnotě 140 tisíc korun a pomůžeme dětem při učení i naším projektem talentify.me.“
Silke Horáková, spolumajitelka Albatros Media a spoluzakladatelka Tilia Impact Ventures
„ČEPS plně vnímá svou roli na poli společenské odpovědnosti. V rámci Dárcovského programu poskytuje podporu v různých oblastech, od ochrany životního prostředí po pomoc potřebným. Spolupráce na Giving Tuesday nás velmi těší, neboť do filantropických aktivit nově zapojuje i zaměstnance společnosti.“
Hana Klímová, vedoucí odboru komunikace ČEPS
„Náš dlouhodobý cíl být dobrým sousedem, který pomáhá a rozvíjí vztahy s komunitami, Zůstal jedním z klíčových bodů naší nově vyhlášené strategie Vize 2030 - Čistá energie zítřka. Pomoc druhým a dárcovství má Skupina ČEZ ve své DNA již od svého založení v roce 1992, největšího svátku Giving Tuesday se účastníme opakovaně a ani letos nemůžeme chybět.”
Kateřina Bohuslavová, ředitelka útvaru ESG Skupiny ČEZ
„Podporou Giving Tuesday vyjadřujeme obdiv a díky všem našim zákaznicím a zákazníkům, bez jejichž štědrosti a dobrého srdce by naše sbírka Srdce dětem nikdy nebyla tak úspěšná. Doufáme, že Srdce dětem bude i letos nejštědřejší veřejnou sbírkou.”
Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialistka Lidl Česká republika
„Náš dlouhodobý cíl být dobrým sousedem, který pomáhá a rozvíjí vztahy s komunitami, Zůstal jedním z klíčových bodů naší nově vyhlášené strategie Vize 2030 - Čistá energie zítřka. Pomoc druhým a dárcovství má Skupina ČEZ ve své DNA již od svého založení v roce 1992, největšího svátku Giving Tuesday se účastníme opakovaně a ani letos nemůžeme chybět.”
Silke Horáková, spolumajitelka Albatros Media a spoluzakladatelka Tilia Impact Ventures
další