Budeme jako každý pracovní den zdvihat hovory na lince 212 812 540 a vyslechneme
každého, kdo zavolá se svým duševním trápením.
Lidé, kteří byli letos zasaženi živelnou pohromou, jsou na svoje trápení čím dál více sami. Pomalu přicházejí o podporu a větší zájem širší veřejnosti. Na Sluchátku jim stále nabízíme psychickou pomoc - 6 hovorů s psychoterapeutem zdarma.
Časy hovorů si klient domluví přímo se svým terapeutem nebo může na linku zavolat
podle potřeby kdykoliv v provozní době (provozní dobu najdete na www.linkasluchatko.cz).
Nabídka platí i pro dobrovolníky a pracovníky první linie z postižených oblastí.
O naší organizaci
TLS byla oficiálně založena 15. října 2020, nyní má 30 psychoterapeutů na lince, 10 supervizorů a 7 členů projektového týmu, většina pracuje dobrovolnicky.
Nejsme linka krizová, ale psychoterapeutická. Mnozí klienti se na nás obracejí o pomoc právě na doporučení krizových linek. Naším cílem není jednorázová, ale dlouhodobá pomoc. Klientům nabízíme konzultaci v rozsahu až tří telefonátů po 50 minutách a v případě zájmu jim pomůžeme s výběrem dlouhodobé a jim dostupné psychoterapie. Doporučujeme odborníky, kteří splňují kvalifikační kritéria profesních organizací (ČPtS, SOFT), především využíváme databázi psychoterapeutů České asociace pro psychoterapii.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.