Již tradičně proběhne v kanceláři Tchibo Praha sbírka nepotřebného oblečení. Vybrané kousky poputují do charitativního obchůdků Koloběh pod záštitou neziskové
organizace Borůvka Praha, která pomáhá lidem se zdravotním postižením. Zbylou část oblečení využijí azylové domy a další organizace. V rámci akce budou představeny výrobky FOREWEAR, vyrobené z recyklovaných textilií.
O naší organizaci
Firma Tchibo je za 30 na trhu dobře známé jak svojí kvalitní kávou, tak i spotřebním zbožím, vyráběným v souladu s udržitelností životního prostředí a odpovědností k lidem. Materiály jako je biobavlna, recyklovaný polyester z PET lahví a starých rybářských sítí, dřevo z odpovědného lesního hospodářství a další jsou dnes v jeho nabídce samozřejmostí.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.