Přejít k hlavnímu obsahu Přejít k hlavnímu menu

Sbírka Srdce dětem proběhla ve všech prodejnách Lidl v termínu 1. - 14. listopadu. Výsledky sbírky chceme vyhlásit na Giving Tuesday, čímž chceme vyjadřit obdiv a díky všem našim zákazníkům a zaměstnancům, bez jejichž štědrosti a dobrého srdce by sbírka nikdy nebyla tak úspěšná. Doufáme, že se Srdce dětem stane i letos nejštědřejší veřejnou sbírkou.

O naší organizaci

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť více než 280 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.