Zpět na všechny
registrované výzvy a aktivity
Unilever pro Giving Tuesday #UniquelyUnilever

Organizace
Unilever

Autor
Magdalena Leimerová & Monika Valová

Unilever je známý jako firma, která dělá podnikání s přesahem. I proto máme velikou radost, že se letos přidáváme k iniciativě Giving Tuesday, kterou v České republice zaštiťuje náš významný partner Asociace společenské odpovědnosti. Jak se zapojíme? Sbírkou oblečení, starých mobilů i dárků pro děti.

1. Darujeme oblečení zaměstnanců dobročinným second handům Moment, které ziskem z prodeje podporují 7 různých neziskovek.
2. Staré a nepotřebné mobily odevzdáme Remobilu, který za každý vybraný mobil daruje 10 Kč Jedličkovu ústavu.
3. Rozdáme dárečky dětem z Klokánku Hostivec a Dětského Rehabilitačního Stacionáře Zvonek pod záštitou hokejového týmu Engineers Prague.

Tým komunikace a další #givingtuesdayCZ nadšenci z Unileveru se už nemohou dočkat! Protože každý skutek se počítá. 🙂

O naší organizaci

Unilever je jednou z největších FMCG společností na světě. Naše značky určitě znáte, patří k nim například Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida.
V roce 2010 jsme představili plán udržitelného rozvoje (USLP), který od té doby leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho prostřednictvím chceme v našem byznysu růst a současně snižovat dopad na životní prostředí a zvyšovat náš pozitivní vliv na společnost.
Plán se týká především společenského, environmentálního a ekonomického přínosu, jelikož tyto oblasti může Unilever z podstaty svého podnikání nejvíce ovlivnit. Unilever je součástí mnoha lokálních iniciativ a partnerství. Vedle toho ovšem stále více značek pod Unileverem nachází své poslání, které má přesah na společnost či životní prostředí. Naším počínáním tak podporujeme Cíle udržitelného rozvoje OSN (SDGs).

zpět na všechny
registrované aktivity a výzvy