Představme si, jak je nepříjemné být chvíli v mokrých ponožkách nebo si nemoci vyčistit zuby... Pro osoby bez domova, jsou toto každodenní problémy. V rámci GT jsme v LIBERTY Ostrava vyhlásili od 22. 11. do 29. 11. 2021 v sídle společnosti zaměstnaneckou sbírku teplého oblečení, obuvi, ložního prádla, trvanlivých potravin a hygienických potřeb. Sbírku 30. listopadu předáme ostravské pobočce Armády Spásy, s níž dlouhodobě spolupracujeme a která ji využije na pomoc lidem v nouzi či lidem bez domova v našem městě.
O naší organizaci
Jsme velký průmyslový podnik, který v Moravskoslezském kraji zaměstnává tisíce zaměstnanců, spolupracuje s mnohými dodavateli, zákazníky a dalšími zástupci cílových skupin. Uznáváme naši odpovědnost za vytváření udržitelné budoucnosti nejen pro naše zaměstnance, ale také pro okolní komunity.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.